6 תשובות
שואל השאלה:
הלוואי שהיה שיפור בלעתי אופטלגין בגלל כאבי ראש וחולשה ושוב פעם יש לי להקיא וכאבי בטן אני כבר לא מסוגלת נפשית ופיזית לתפקד ככה
תרגישי טוב, תעשי מקלחת ותעשי לך תה
ישנת טוב בלילה?
אם את יכולה תלכי לישון גם עכשיו ומחר אם עדיין לא טוב תקחי כדור ותלכי לרופא
אנונימי
אז לכי לרופא
שואל השאלה:
מרחתי ערק על הבטן מישהו שמע על זה?
דבר ראשון מאחל לך שתרגישי טוב
דבר שני אין שיפור מאתמול?
אנונימי