5 תשובות
שואל השאלה:
וואי התייאשתי אני לא סובלת את המילה קלוריות
וואי התייאשתי אני לא סובלת את המילה קלוריות
אנונימית
גם אני:)) אם את אוכלת רגיל ועושה ספורט מאמינה שתראי שינוי
אני יודעת שזה חופר אבל הדבר היחיד שאת צריכה כדי לרדת זה גירעון קלורי
לשרוף הרבה קלוריות והרבה אמונים לשריפת שומן. אם את/ה לא רוצה להעלות את אחוז השריר אלה להוריד את אחוז השומן אז בלי הרבה אימוני כח .
ואם בכל זאת באלך לעלות במסת שריר כדי לאכול הרבה חלבון ולעשות אימוני כח (:
ואם בכל זאת באלך לעלות במסת שריר כדי לאכול הרבה חלבון ולעשות אימוני כח (:
לא
הרוב זה תזונה
אפשר לרדת במשקל עם דיאטה
אפשר לרדת במשקל עם דיאטה וספורט
אבל אם תוכלי מה שבא לך יכול להיות אפילו של ספורט לא תהיה השפעה בכלל מהבחינה הזאת
הרוב זה תזונה
אפשר לרדת במשקל עם דיאטה
אפשר לרדת במשקל עם דיאטה וספורט
אבל אם תוכלי מה שבא לך יכול להיות אפילו של ספורט לא תהיה השפעה בכלל מהבחינה הזאת