4 תשובות
אין קשר
רוצה שרירים . זה רק להזריק
כן אחי
אל תקשיב להם. כן זה גורם להגבה של טסטוסטרון לזמן מסוים. השאלה אם זה נגרם מהמאמץ עצמו או שזה יותר בגלל קטע פסיכולוגי.
טוסטסטרון למי שלא יודע עובד בתור טחד מההורמונים של המוטיבציה ובעצם דורם למאמץ להרגיש טוב בנוסף לדופמין. אז כל דבר שגורם לך סוג של לסהול ולהתאמץ יגרום לך לשחרר טוסטסטרון לזמן מסוים. בקיצור סליחה על החפירה תתאמן זה טוב