9 תשובות
כן ברור
כן ואני בטוחה שזה ממש יעזור לך להתגבר ולהרגע ממה שקרה ואל תשכחי שאת מהממת!!!
כן אבל תביני שזה קצת מפגר שאת הולכת עם מישהו אחר יום אחרי שההוא נפרד ממך סימן שכנראה לא באמת נפגעת
אני מאמינה שכדאי שתקחי זה לעצמך ולהתגבר על הרגשות בקשר הזה שנגמר, אל תתחילי את אותו הסיבוב עם מישהו אחר כשאת עוד צריכה להחלים מהעבר
על הפנים לדעתי, זה לזלזל בעצמך
כדאי שתיידעי את אותו בחור שאת יוצאת איתו שהוא כנראה לא יהיה יותר מריבאונד לעזור לך להתגבר על פרידה.
כדאי שתיידעי את אותו בחור שאת יוצאת איתו שהוא כנראה לא יהיה יותר מריבאונד לעזור לך להתגבר על פרידה.
שואל השאלה:
אנחנו רק נפגשים זה מישהו שהייתי איתו בעבר והיה לנו קשר טוב רק נפרדנו כי היינו קטנים וההורים שלי העידיפו שלא
אנחנו רק נפגשים זה מישהו שהייתי איתו בעבר והיה לנו קשר טוב רק נפרדנו כי היינו קטנים וההורים שלי העידיפו שלא
אנונימית
כן ברור
שואל השאלה:
נפגעתי מאוד ועם זאת מבחינתי שילך נמאס לי כבר ממנו
כל הזמן הזה אני נזהרתי כל אחד שהתחיל איתי ישר אמרתי לו שיש לי חבר שבזמן הזה הוא הלך לילדות בכיתה י כשהוא בצבא!!
והתחיל איתן ושיקר לי
נפגעתי מאוד ועם זאת מבחינתי שילך נמאס לי כבר ממנו
כל הזמן הזה אני נזהרתי כל אחד שהתחיל איתי ישר אמרתי לו שיש לי חבר שבזמן הזה הוא הלך לילדות בכיתה י כשהוא בצבא!!
והתחיל איתן ושיקר לי
אנונימית
באותו הנושא: