4 תשובות
לא נורא בכלל. יותר שיעורים שווה יותר נסיון. יותר סיכוי שתעברי בטסט מאשר מישהו שעשה 30 שיעורים וניגש
לא נורא בכלל כל אחד וקצב ההתקדמות שלו
ממש לא נורא
כל אחד עם הקצב שלו
אל תתני לדבר הזה תשומת לב זה יכול לערער אותך בטסט
בהצלחה!
כל אחד עם הקצב שלו
אל תתני לדבר הזה תשומת לב זה יכול לערער אותך בטסט
בהצלחה!
לא נורא
באותו הנושא: