8 תשובות
לא יודעת
לא
יהיה קר אבל לא עד כדי כך.
החורף ממש מתחיל בסוף דצמבר
החורף ממש מתחיל בסוף דצמבר
כן בטח נובמבר זה סתיו
ברור
שואל השאלה:
פשוט כי שנה שעברה אני זוכרת שבאמצע נומבר עמדתי במשמרות זהב והיה חום מוות איזה כמו 30 מעלות אבל מכיוון שכתוב שבאמצע אוקטובר יהיה 25 אז אולי כבר בנובמבר יהיה קר
פשוט כי שנה שעברה אני זוכרת שבאמצע נומבר עמדתי במשמרות זהב והיה חום מוות איזה כמו 30 מעלות אבל מכיוון שכתוב שבאמצע אוקטובר יהיה 25 אז אולי כבר בנובמבר יהיה קר
אנונימית
נובמבר יש לי טיול שנתי שיו
יהיה קר
באותו הנושא: