8 תשובות
אוברייטד ומשעממת
שמעתי שזה טוב
איך קוראים לזה באנגלית?
heartstopper
לדעתי
לא קראתי ולא רוצה

לדעתי אובר רייטד
חשבתי דיברתם על הספר לול

אין לי דעה כלפי הסדרה
ראיתי את הפרק הראשון ולא התחברתי
סדרה נחמדה אבל התלהבו ממנה קצת יותר מידי בעיניי
חמודה.
מושלמת אני כבר מלא זמן מתכננת לקנות גם אץ הספרים
סדרה ממש טובה וחמודהה
כל הפינטרסט שלי זה הם