4 תשובות
אם מישהו כבר פנה אלייך אז יש ביקוש .וגם אם לא מה יש לך להפסיד?
כן אבל צריכה לקחת בחשבון את כל מה שזה כולל
אני עושה פנסיון כלבים בבית
יש פעמים יש יותר עבודה כמו בחגים וחופש גדול שפתאום יכולים לפנות אליך 20 אנשים ויש פעמים שלא יבוא אליך אף כלב או רק כלב אחד
זה אחלה עבודה וכסף טוב מהצד אבל זה גם הרבה אחראיות
לדעתי מוקדם מדי לפתוח עמוד אינסטגרם תכנסי לפסייבוק תחפשי קבוצות של אנשים שמחפשים פנסיון שמישהו מחפש פנסיון שלחי ישר הודעה ותצאי את עצמך מבן אדם אחד שבא אליך ומרוצה הוא יכול להביא 10 אחרים זה הפרסום הכי טוב שיש יותר מאינסטגרם שתהיה יותר מוכרת והין לך כבר כלבים קבועים אז תפתחי אינסטגרם אבל לדעתי אם תפתחי עכשיו שאף אחד עוד לא מכיר ושמע אליך אז אנשים יתעלמו ולא יבוא אנשים מעדיפים לשמוע המלצות מחברים משפחה שלהם ולא לבוא למקום שראו באינסטגרם
אנונימית
שווה תעשי