4 תשובות
לדעתי עכשיו הקורס פרחי מדא הוא חובה ותנאי להמשך של ההתנדבות במדא
אבל תבדקי את זה..
בכפר סבא לא צריך את הפרחי מדא לדעתי
יש ב2.10 ראיונות לדעתי אז תירשמי לפני שייתפס
שואל השאלה:
כן נרשמתי לפני שבועיים כזה תודהה לכם
אנונימית
לא, אני עליתי השנה לכיתה ט ולא היה חייב