5 תשובות
הייתי אומר 2 בשבועיים כזה זה אחלה
שעה בשבוע
לא צריך להשקיע יותר מדי פשוט תהיי בתנועת נוער וזהו
לא צריך להשקיע יותר מדי פשוט תהיי בתנועת נוער וזהו
כאילו ישך שנה שלמה לעשות שישים
אז בלי לחץ וגם אפשר לעשות בחופש של י
אז בלי לחץ וגם אפשר לעשות בחופש של י
שואל השאלה:
^כע אבל רציתי לשמוע דעות שהן גם לא שלך כפרע
^כע אבל רציתי לשמוע דעות שהן גם לא שלך כפרע
אנונימי
ממש לא שש זה טו מאצ מאוד
באותו הנושא: