9 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי כיאלו הלא זה לא משנה
לא הבנתי כיאלו הלא זה לא משנה
אנונימי
לא לשטוף לתת לזה להיספג בעור
לשים סבון פנים, לשטוף
אחר כך קרם פנים
אחר כך קרם פנים
שואל השאלה:
יש לי משהו לפנים אבל אתם לא ככ החלטיים כי אחת אמרה לשטוף ואחת לא
יש לי משהו לפנים אבל אתם לא ככ החלטיים כי אחת אמרה לשטוף ואחת לא
אנונימי
לא שוטפים קרם פנים...
את משאירה את הקרם על הפנים
את שוטפת את הפנים עם סבון ואז שמה קרם, את לא שוטפת את הקרם
מסתובבים עם הקרם פנים גם מחוץ לבית וגם בבית הוא נותן לחות ואם תשטפי אותו החומר ירד לפני הקרם פנים תשטפי את הפנים בסבון פנים כדי שכשאת שמה את הקרם לא יחדרו לך ביחד עם הקרם חיידקים לעור
את קודם כל שוטפת את הפנים עם סבון פנים
אחר כך את שמה קרם ולא שוטפת
אחר כך את שמה קרם ולא שוטפת
באותו הנושא: