7 תשובות
ולמה שכל כך תרצי להתיידד עם בנים ?
דרך חברות, בצפר, עבודה, לא חסר מקומות
כדאי לך דרך חברות לצאת לאיפהו כמה בנות וכמה בנים ותכירו ככה
ידידים של חברות לאט לאט
דרך חברות ובית ספר
אינסטגרם זה אחלה מקום
מקום עבודה, חוג, קורס - סביבה מעורבת בעיקרון
שואל השאלה:
^ זה לא שדחוף לי פשוט אין לי הרבה חברות אז חשבתי שכדאי לנסות להתיידד יותר עם בנים למרות שלא הולך כי אני גרועה בזה
אנונימית
כמו שעם בנות, יש לי הרבה ידידים, לא צריך לעשות משהו מיוחד.
פשוט תלכי לדבר איתם 3>