2 תשובות
אני לא משרתת בקריה, אבל זה רק יותר קשה, לא בלתי אפשרי. בבסיס סגור יהיה לך יותר קל להתחבר לאנשים, אמת. פשוט תשקיעי יותר מאמץ.
זה תלוי באיזו יחידה את נמצאת, באיזו מחלקה את
אני בתור אחת שהייתה ביחידה מבצעית והיו לילות פה ושם, הכרתי אנשים חדשים בעיקר הודות לאופי השירות שהיה לי, אבל בכללי כן אפשר למצוא שם חברה, פשוט לחפש מאוד טוב, כי בקריה זה באמת טיפה יותר קשה מאשר בבסיס סגור שם אין ככ ברירה להתחבר לאחרים