7 תשובות
תשקיע בזמן הפנוי שלך, תקח את זה כתחביב, אם בית ספר חשוב לך תשקיע בו, אם לא חשוב לך לך על היוטיוב ותעשה מה שאתה אוהב
יותר בלימודים, בזמן הפנוי ביוטיוב
זה לא כאילו לא אמור להיות לך זמן פנוי.. את בכיתה י'
תלוי אם אתה רוצה לעשות את זה בתור עבודה בהמשך
שואל השאלה:
^^^^משום מה השנה כבר התחילו להעמיס עלינו הרבה: אני צריך לעשות 2 בוק ריפורטס, אחד בספרות ואחד באנגלית עד סוף סוכות, הייתה לנו כתיבת טיעון 600 מילים עד סוף ראש השנה, והמורה במתמטיקה (אני 5 יח') מעמיסה עם מלא שיעורי בית, ועכשיו רק סוף ספטמבר (אני בכיתה מואצת, זה כנראה חלק מלמה כל כך עמוס)
יש זמן פנוי, אבל לא מספיק כדי להעלות סרטונים מושקעים

^הקטע באתר הזה זה אנונימיות לול
אנונימי
אפשר לעשות גם וגם אני מכירה יוטיובר באמת, אחד האדירים שעושה סרטונים ובאותו הזמן עושה לימודים ובגרויות
אומנם לפעמים זה גורם להעלם לאיזה חודש אבל עדיין יש לא מלא צופים ולייקים ואני עדיין מתה עליו, אז בקיצור אפשר לעשות גם וגם לא שבאמת עדיף לך להשקיע יותר בלימודים
בנתיים תשקיע בבית ספר, תעזוב טיפה את יוטיוב.
עכשיו מתחילות לך כל הבגרויות והלימודים הרציניים.
אתה יכול לעשות סרטון שמסביר מה קרה ומה הולך לקרות, לקחת הפסקה לזמן מסויים או ליצור פחות תוכן/סרטונים משאתה בדרך כלל מייצר ותעלה סרטונים רק בתקופות שהן לא לחוצות (למשל תקופות שאין בהן הרבה מבחנים או ש''ב וכאלה)
גם וגם אבל לא אחד על חשבון השני