3 תשובות
אין הרבה מה לעשות לדעתי..
תלכי מה אכפת לך ותסבירי להם. שאת משתדלת את המקסימום האפשרי אם זה מתאים להם סבבה ואם לא הפסד שלהם
את כבר תמצאי עבודה אחרת
בהצלחה לך
קודם כן תלכי לשימוע, ןתסבירי בדיוק מה שכתבת כאן.. הם אמורים להבין את זה.. זה בסדר, תסבירי ויש סיכוי שלא יפטרו אותך חבל שתוותרי מראש