9 תשובות
30 לשעה אני מקבל בערך 3000 לחודש
ותלוי במקום עבודה
אם את עובדת במקום בסיסי אז מינימום אם זה הייטק וכאלה אז יותר
ותלוי במקום עבודה
אם את עובדת במקום בסיסי אז מינימום אם זה הייטק וכאלה אז יותר
תלוי בעבודה שלך
כמה שעות את עובדת ומה העבודה שלך?
כמה שעות את עובדת ומה העבודה שלך?
שואל השאלה:
אני מרוויחה בין 8 אלף וחצי ל10 אלף נטו תלוי כמה ימים אני עובדת, אם אני עושה 6 משמרות בשבוע וכל יום 11 שעות אני מגיעה למשכורת של 10 אלף נטו. אם אני עובדת 4 ימים בשבוע 11 שעות אני מרוויחה 8 וחצי.
אני מרוויחה בין 8 אלף וחצי ל10 אלף נטו תלוי כמה ימים אני עובדת, אם אני עושה 6 משמרות בשבוע וכל יום 11 שעות אני מגיעה למשכורת של 10 אלף נטו. אם אני עובדת 4 ימים בשבוע 11 שעות אני מרוויחה 8 וחצי.
אנונימית
הממוצע בארץ זה 6 אלף
אז אני מניח שזה טוב
אבל שוב זה תלוי בעבודה שלך
יש עבודות שזה שכר ממש טוב בשבילן ויש כאלה שזה נוראי בשבילן
אז אני מניח שזה טוב
אבל שוב זה תלוי בעבודה שלך
יש עבודות שזה שכר ממש טוב בשבילן ויש כאלה שזה נוראי בשבילן
תשמעי זה מאוד תלוי הממוצע לשעה היא 29,12 או 29,24(?) אני זוכר שזה שסביבות 29 שקל ומשהו לשעה.
תכלס זה תלוי במה עובדת בכישרון ואולי למשל יש לי חבר שדרך קשרים נכנס להייטק ראו בו פוטנציאל ובואי רק נגיד שהוא מרוויח בקל סכום מכובד לשעה והרבה מעל הממוצע.
כול עבודה זה שונה
תכלס זה תלוי במה עובדת בכישרון ואולי למשל יש לי חבר שדרך קשרים נכנס להייטק ראו בו פוטנציאל ובואי רק נגיד שהוא מרוויח בקל סכום מכובד לשעה והרבה מעל הממוצע.
כול עבודה זה שונה
woolspeet מינימום לחודש זה 5300 ברוטו
אבל כן לא חסרות עבודות שמכניסות גם לבני 20 21 שבע שמונה אלף בחודש בקל אבל שוב לא לשכוח ברוטו זה לא נטו
אבל כן לא חסרות עבודות שמכניסות גם לבני 20 21 שבע שמונה אלף בחודש בקל אבל שוב לא לשכוח ברוטו זה לא נטו
שואל השאלה:
לא בקל אני קורעת את עצמי בעבודה פיזית ושנכנס לי לחשבון 10 אלף שקל זה כבר מרגיש לי כלום ברמה שאני שוקלת להתפטר הלך לי הגב
לא בקל אני קורעת את עצמי בעבודה פיזית ושנכנס לי לחשבון 10 אלף שקל זה כבר מרגיש לי כלום ברמה שאני שוקלת להתפטר הלך לי הגב
אנונימית
זה שכר ממש טוב. אבל את גם עובדת קשה, זה אומר שסך הכל זה משתווה
אני חושבת שאת עושה כסף טוב ואם את מתנהלת נכון תוכלי לחסוך לך המון לעתיד ולהתחיל את החיים בטוב
מקווה שבהמשך תוכלי להתקדם למשהו שהוא שכר זהה או יותר אבל עבודה פחות קשה
אני חושבת שאת עושה כסף טוב ואם את מתנהלת נכון תוכלי לחסוך לך המון לעתיד ולהתחיל את החיים בטוב
מקווה שבהמשך תוכלי להתקדם למשהו שהוא שכר זהה או יותר אבל עבודה פחות קשה
1408 חיילת בצהל
באותו הנושא: