3 תשובות
שנה שעברה עלה אצלנו 16.90 קרמבו (המארז של ה-16 יחידות [משהו כזה]), והשנה הזו זה עלה ל- 21.90, המשך יום טוב ושנה טובה:)
לא יודעת כמה זה עולה אבל כן ראיתי בסופרים
3 ש"ח ליחידה בערך