15 תשובות
תלבשי מה שעושה לך טוב
לא אהבתי את הצבע ואני לא ממש מוצאת מכנס או משהו יפה ללבוש עם זה
אבך תעשי מה שבא לך
וזה נראה לא נוח בכלל
לא אהבתי את הצבע ואני לא ממש מוצאת מכנס או משהו יפה ללבוש עם זה
אבך תעשי מה שבא לך
וזה נראה לא נוח בכלל
היא יפה
אבל ביום יום לא מתאים, אולי ליציאות בערב עם חברים
אבל ביום יום לא מתאים, אולי ליציאות בערב עם חברים
לא הייתי קוראת לזה חולצה בכלל.
מגעיל אותי, מצטערת
זה פשוט דוחה.. אני בחיים לא אלבש כזה דבר
זה פשוט דוחה.. אני בחיים לא אלבש כזה דבר
הצבע הזה מכוכר
מכוער
בתיאוריה היא יפה. הצורה, הצבע, הבד.
במציאות יש עוד גורמים שצריך לקחת בחשבון. כמו העובדה שיבהו בך, בטח ישרקו ויזרקו לך הערות מחפיצות. וליום-יום היא בטח שלא מתאימה.
אז לבחירתך. אני לא הייתי קונה כי אין לי לאן ללבוש כזה דבר.
במציאות יש עוד גורמים שצריך לקחת בחשבון. כמו העובדה שיבהו בך, בטח ישרקו ויזרקו לך הערות מחפיצות. וליום-יום היא בטח שלא מתאימה.
אז לבחירתך. אני לא הייתי קונה כי אין לי לאן ללבוש כזה דבר.
אנונימית
עם היית זונה אז כן
אנונימית
לא .
ביום יום לא, אבל למסיבה יום הולדת כןן
לא כלכך יש יותר
לא מתאים ליום יום בכלל
לא מתאים ליום יום בכלל
זה נראה כמו השמלה של הכלה המשוגעת ההיא בחולצה ובצבע אדום
אנונימית
נחמדה, פחות התחברתי. אם את אוהבת תלכי איתה
ממש יפה הצבע *לדעתי* טיפה יותר מידי בשבילי אבל זה לא אומר כלום אני חושבת שאת צריכה ללבוש מה שאת חושבת שיפה ולא מה שאנשים בסטיפס חושבים אבל בכללי לדעתי זו חולצה למסיבות כזה או ליציאה עם חברים
לא אהבתי לדעתי לא יפה וליום יום היא בכלל לא מתאימה
אנונימית
באותו הנושא: