3 תשובות
כן.
בעקרון לפי כלל הרבנים תמיד היה איסור על החזקת טלפון חכם.
רבנים לא אישרו ל-נות טלפון חכם, שכך אפשר להחשף למידע מדעי שסותר את הדת מכל וכל.
היום הם פשוט דואגים שהמידע הזה יגנז או משפיעים בכל מני דרכים על החיפושים ומצנזרים המון מידע.
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא נורא... היא חידשה לי
אנונימית