9 תשובות
אני מגלח ואני חושב שכולם צריכים לגלח אבל במיוחד בנות
לא יודעת מה איתך, חבר שלי כן מגלח, בדיוק כמו שאני מגלחת
לא יודעת על איזה בנים נפלת...
לא יודעת על איזה בנים נפלת...
אנונימית
הרבה בנים מגלחים , זה עניין של מה שבת ובן הזוג מעדיפים, אם הוא רוצה שהיא תגלח שתגלח , אם היא רוצה אז גם הוא יגלח ולהפך.
כי בנים תמיד מסריחים יותר ופחות אסתטיים. הם יגלחו רק לפני מין כנראה
אנונימית
אנונימית יא תותחית עקיצות 10/10
אל תכליל את כולם כי זה לא נכון
אני מגלח למטה תמיד אני שונא שיערות בגוף בכללי אז אני מגלח ולדעתי זה הרבה יותר נעים ואסתטי שהוא נראה נקי וגם ההרגשה שהבחורה נוגעת בו שהכל חלק שם היא יותר נמשכת ואוהבת את זה...
אני מגלח למטה תמיד אני שונא שיערות בגוף בכללי אז אני מגלח ולדעתי זה הרבה יותר נעים ואסתטי שהוא נראה נקי וגם ההרגשה שהבחורה נוגעת בו שהכל חלק שם היא יותר נמשכת ואוהבת את זה...
אנונימי
למה להכליל?
ובאופן ספציפי על אלו. אין הגיון, את צודקת.
ובאופן ספציפי על אלו. אין הגיון, את צודקת.
יש בנים שכן מגלחים
גבר שלא מגלח בכלל ולא מסדר את זה =מגעיל
אישה שלא עושה את אותו הדבר = מגעילה
לא קשור למין בכלל זה היגיינה פשוטה
אישה שלא עושה את אותו הדבר = מגעילה
לא קשור למין בכלל זה היגיינה פשוטה