9 תשובות
את בסדר גמור
יש אצלי בנות בתואר שרק עכשיו חוות זוגיות ראשונה וכו'
כל אחת בקצב שלה. לא לדאוג
אני 19 ולא התנשקתי.
זה צריך לבוא מתי שאת מרגישה. בזמן הנכון ועם הבן/בת אדם הנכונים.
אנונימית
להבין שכשזה יבוא זה יבוא, ואם ממש דחוף לך להתנסות בזה ולהפתח את יכולה לנסות להכיר אנשים ביום יום, או ברשת וזה יכול להצליח.
אבל סתם שתדעי שיש אנשים הרבה יותר גדולים ממך בגיל שעדיין לא התנשקו וכאלה - זה בסדר לגמרי, לדעתי את לא צריכה להרגיש מאחור כי הזמן עושה את שלו וזה יגיע ברגע שנכון לך, תהי בטוחה!
ממשיכה להיות את כי לכולם יש קצב משלהם ואנחנו לא צריכות להתאים את עצמנו לאחרות
כול אחת והקצב שלה
אין מה לעשות.. כשתרגישי מוכנה לזה ויהיה אחד ששווה את זה לנשיקה הראשונה זה יבוא לך בכיף
יש הרבה בנות בגילך במצבך ואפילו כאלה בגיל 20, תאמיני לי
לא לעשות כלום, בלי לחץ
נשמה אני בת 20 ולא עשיתי את מה שאמרת
המצב שלך בכלל לא נוראי , את תלמידה
התפקיד שלך כרגע זה ללמוד ולהוציא בגרות
שלי? שלי זה כבר להכיר...
אני מתת התמונה
כלום, זה נורמלי שלא תתנשקי אפילו עד הנישואין אם יהיו