3 תשובות
לכל שפת תכנות יש יתרונות וחסרונות.
לכן, אם מישהו יוצר שפה חדשה, יוצרים אותה כדע שתתאים לדברים מסוימים שיכול להיות ששפות אחרות חלשות יותר בהם.
לפעמים יוצרים שפות חדשות גם כדי ליצור שפות יותר יעילות, פרקטיות ומהירות משפות אחרות, יש הרבה אינטרסים ליצור שפה חדשה.
תראה למשל את typescript-כל מה שהיא בתכלס זה וריאציה של javascript, שנועדה לייעל את השפה ולעשות דברים טיפה אחרת, ועכשיו היא אחת השפות הכי משומשות בעולם.
לכן, אם מישהו יוצר שפה חדשה, יוצרים אותה כדע שתתאים לדברים מסוימים שיכול להיות ששפות אחרות חלשות יותר בהם.
לפעמים יוצרים שפות חדשות גם כדי ליצור שפות יותר יעילות, פרקטיות ומהירות משפות אחרות, יש הרבה אינטרסים ליצור שפה חדשה.
תראה למשל את typescript-כל מה שהיא בתכלס זה וריאציה של javascript, שנועדה לייעל את השפה ולעשות דברים טיפה אחרת, ועכשיו היא אחת השפות הכי משומשות בעולם.
שימוש בשפה, הם מרוויחים מזה.
אין לי מושג איך ספציפית, אבל לרוב זה מתרומות של אנשים שמשתמשים בשפה ורוצים שימשיכו לעבוד על פיתוח שלה.
הרבה פרויקטים open source, לא רק שפות תכנות, מרוויחים בעיקר מתרומות של משתמשים/משתמשים שמצטרפים לעבודה כדי לעזור בפיתוח ועובדים במקביל.
אין לי מושג איך ספציפית, אבל לרוב זה מתרומות של אנשים שמשתמשים בשפה ורוצים שימשיכו לעבוד על פיתוח שלה.
הרבה פרויקטים open source, לא רק שפות תכנות, מרוויחים בעיקר מתרומות של משתמשים/משתמשים שמצטרפים לעבודה כדי לעזור בפיתוח ועובדים במקביל.
שואל השאלה:
כן אבל כאילו מה האינטרסים של היוצרים? מאיפה הם מכניסים מכל זה כסף או משהו?
כן אבל כאילו מה האינטרסים של היוצרים? מאיפה הם מכניסים מכל זה כסף או משהו?
אנונימי