5 תשובות
לא
נקרא שעשית חלק. ואתה מקבל הטבות בהתאם לאורך השירות שעשית.
שואל השאלה:
ואם חייל שירת שנה וחצי ויוצא מהצבא זה לא נחשב לו כשירות מלא?
ואם חייל שירת שנה וחצי ויוצא מהצבא זה לא נחשב לו כשירות מלא?
אנונימי
שירות מלא זה שאתה משרת את כל תקופת השירות שאתה צריך שלגברים היום זה שנתיים ו8 חודשים.
לא אין דבר כזה שירות מלא זה שירות מלא. יש תעודות של יציאה בגלל נפשי או בריאותי
באותו הנושא: