התחברות
הרשמה
אם אפתח שרת דיסקורד של אנימה או בשביל לדבר ולהכיר חברים
תרצו להכנס? (14+)
27 בספטמבר 2022, 16:35
discord
צ'אטים
הכרויות
דיסקורד
שרת
3 תשובות
בשביל לדבר ולהכיר חברים הייתי נכנסת בשמחה!
פחות מתחברת לאנימה כל כך
י
יש לי קקה
חדמש כן
אם זה יקרה תודיע
M
MikasaAckerman
באותו הנושא:
רוצים שאני אפתח שרת דיסקורד לקהילת הדסטיני בארץ?
אני צריך מישהו לדבר איתו בדיסקורד..
סתם שאלה למי יש דיסקורד ורוצה לדבר דרך אגב שם בדיסקורד #2752
מה אתם חושבים על זה שבדיסקורד יש מלא בנים שמתחזים לבנות בשביל שיקנו להם דברים?
אם אני אפתח שרת דיסקורד ללימוד אנגלית
תחליטו בשבילי : לשאול אותו אם הוא רוצה לדבר בדיסקורד?
אני צריכה לפרוק משהו ויותר נוח לי לדבר בדיסקורד.
טוב אני הורדתי דיסקורד וחופרים שם איך משתיקים את הדיסקורד לגמרי במחשב?
מישהו מעריך סיבה למה קרס לכולם הדיסקורד ,??וחייב שזה יחזור ברה אני צריכה את הדיסקורד
מה צריך לעשות בשביל שיראו בדיסקורד אם אני מקשיבה לספוטיפי?
למי יש דיסקורד ורוצה לדבר בלי לשחק ( אני מדברת מהטלפון)