12 תשובות
כן חייבים
אבל השכלה כללית זה פשוט זאת לא עבודה גדולה
אצלי לפחות לא היה קשה במיוחד
כן
שואל השאלה:
:(
אני מפחד
אנונימי
לא חובה ציון עובר.
אבל מותר לך עד נכשל אחד בתעודת הבגרות, תבחרי אם את מעדיפה שהוא יהיה במקצוע "קל" כמו השכלה כללית או במשהו שיותר קשה.
כן
שואל השאלה:
^^אני חושב שאני מעדיף לא להתמודד עם לעשות ולהציג מצגת לבד מאשר לא להיכשל בכלל או להיכשל במקצוע אחר (זה אולי המקצוע הכי קשה עד עכשיו)
אנונימי
גם אנחנו היינו מחוייבים לעשות את זה בכיתה י'.
וחברה שלי השיגה אישור מיוחד להציג שתיים ביחד ואני והיא הצגנו כי שתינו עם חרדה חברתית ופחד קהל מטורף ואני באמת רועדת ומפחדת תמיד מלהציג ולבד אין מצב שאני עושה את זה בחיים.
וזה היה יותר פשוט.
תנסה לדבר עם היועצת של השכבה.
שואל השאלה:
^^עכשיו נזכרתי שאין לי מושג מי היועצת של השכבה לול
אנונימי
^אף אחד לא יודע
^^ חחחחחח
עכשיו תיהיה לך סיבה להכיר אותה
השכלה כללית זה חובה לעבור עם לפחות 55. אם אין לך עובר בהשכלה כללית אין לך בגרות הוא לא נכנס לממוצע בגרות ולאף מוסד להשכלה גבוהה לא מסתכל עליו זה מקצוע פנימי שאתה צריך בו רק עובר כדי להיות זכאי לבגרות הציון שלו לא משנה כלום כנל חינוך גופני 2 מקצועות השכלה כללית ומקצוע מבוא למדעים ומעורבות חברתית הם לא נכנסים לממוצע בגרות כן יופיעו בתעודה אבל לא נכנסים לממוצע מקצועות שאסור לך להיכשל באף אחד מהם כדי להיות זכאי לבגרות גם אם אין לך מקצוע אחר נכשל ויש לך רק נכשל אחד בהשכלה כללית אתה עדיין לא תהיה זכאי לבגרות כי הם מקצועות עם הערכה פנימית שאתה חייב בהם עובר כדי לקבל בגרות
שואל השאלה:
:(
טוב
אנונימי