10 תשובות
לא הבנתי^
ולשאלה, בחמות אתמול הייתה שאלה כזאת בדיוק תקרא/י שם
ולשאלה, בחמות אתמול הייתה שאלה כזאת בדיוק תקרא/י שם
טורקי רוסי וערבי הולכים ברחוב. הטורקי אומר: "נראה שקר היום", הערבי אומר: "נראה שחם היום". השלושה מתיישבים בבר ומזמינים וויסקי. הטורקי אומר: "וואה חזק מדי בשבילי", הערבי אומר: "חלש מדי". השלושה ממשיכים ללכת ועוצרים בפיצוציה, הטורקי קונה חופן שקדים והערבי קונה חופן פקאנים ושניהם שואלים את הרוסי למה הוא לא קונה שום דבר? והרוסי בא ועונה להם: "כי אני לעומתכם רבותי הייתי פעיל ויודע ב1923".
אנונימי
לא יפה^
אנונימי ^^^^
אפשר הסבר לבדיחה?
אפשר הסבר לבדיחה?
^ס*מו ת'פה זה מצחיק
אנונימי
3 סודנים נכנסו לבר
בר מתה
בר מתה
^^^נו כי ב1923 על כהונת נשיא היה זה סטלין וכאילו של הרוסי בבדיחה היה חלק מהקומוניסטים בזמן שסגרו וקבעו את גבולות טורקיה...
אנונימי
איך מהנדס מכין ריבה?
עם סיר תותים
עם סיר תותים
למה האות ח פתוחה? כי ה-ז לפניה
איך קוראים לקקי של נכים ?
צרחים מיוחדים
צרחים מיוחדים