50 תשובות
וואי
יכול להיות שמשהו בתנור השתבש?
את בטוחה שהתנור עובד?
שואל השאלה:
איזה הוא חדש רק איזה חצי שנה אצלנו הוא לא אמור להרס
שואל השאלה:
התנור עובד ב100 אחוז
א-
תבדקי אם התנור חם...
שואל השאלה:
עם המה?
התיקון מקלדת -_+
אולי לא הגדרת על חימום? או חיכית שהתנור יתחמם
תבדקי שהתנור חם
אנונימית
^^עם התנור חם, אם כן אז אין לי מושגג 200 זה הכי הרבה בתנור?
שואל השאלה:
לא יש עד 250 נראלי
אני כאילו ככה מפעילה אותו כל פעם וזה רק על חימום והוא לא חם
שמת אותו על המצב הנכון? רק לשים מעלות זה לא מספיק
שואל השאלה:
כן
^אם הוא לא חם אז איך הפיצה תתבשל?
יכול להיות שאת/ה אמור/ה להעביר על חימום מסויים אין לי מושגג אולי תבדקי באינטרנט?
שואל השאלה:
לאלא אני הכנתי מלא פעמים את הפיצה הזאת עם אותם המעלות זה לא קשור פשוט התנור לא מתחמם משום מה
וואי תבדקי אם כיוונת על ה200 עם החץ האדום שיש על המתגים האלו
קרה לי פעם אחת ששמתי משהו בתנור והוא לא התבשל ורק אחרי שעתיים קלטתי שזה מה שקרה
שואל השאלה:
כןכן אני באמת הפעלתי נכון זה פשוט לא מתחמםם
ישמצב התנור לא מחובר לחשמל?
את יכולה לצלם ולהראות מה כתוב נראלי שאני מכיר את הבעיה אני פשוט רוצה להיות בטוח
^^יכול להיות באמת שהוא לא מחובר לחשמל?
שואל השאלה:
הנה תמונה
והוא תמיד מחובר
תעבירי את המתג השמאלי לאמצע
מתוקה צר לי להודיע לך את זה אבל נראלי שאת על הלא נכון
מאוד מוזר...באמת שאין לי מושג חחח
^באמת שאין לי שמץ בזה אבל מקווה שיתחמם לך ושהפיצה תהיה מוכנה
כנראה שזה קשור למצב חימום עצמו.
אוקי נכון יש את המתג שמסתובב השמאלי אז תסובבי אותו עם כיוון השעון שתיים למטה
שואל השאלה:
מזתומרת על הלא נכון וסובבתי
אעדכןן
אולי שמת שעון או משהו.
תעביר את זה שתיים למטה
שואל השאלה:
לא שמתי שעון והעברתיי
https://ibb.co/bbb7qsy
יופי תחכי עכשיו כמה שניות ותראי עם מתחמם
שואל השאלה:
העברתי לשם^
יופי עכשיו תראי שזה מתחמם
כי זה בשביל חימום מה שהיית עליו היה מאוורר שמחמם כל המטרה שלו היא רק לחמם לאט
שואל השאלה:
אוי חח יצאתי סתומה
^מעולה שהצלחתת
שואל השאלה:
דקה אני צריכה לחכות כמה דקות לראות אפ מתחמם
מה קרה?
^אחלה
שואל השאלה:
כן זה חדמש מתחמם
תודה רבה רואה שצדקתי
^נדירר תודות ל'paul walker'
תודה
שואל השאלה:
תודהה לכםם
שואל השאלה:
יצא מדהים
תשים על 220 לא200
בתיאבון!!
כמה תירס אבל
כמה תירס לאא
מתסכל אותי שכתבת פיצה ושמת תמונה של עוגה
שואל השאלה:
עוגה? והכי טעיםם