11 תשובות
הולכים לרופא
בדיקת דם תגלה לך הרבה על זה, הסיבה הכי פשוטה זה או אנמיה או פשוט חוסר ברזל, וויטמין די וכולי.
לא אסביר לך על המקרה הכי גרוע כדי לא להדאיג אבל ללכת לרופא משפחה
אנונימי
וואי זה קורה לי כל הזמן אני בדרך כלל מתעלמת וזה עובר לבד אני גם אשמח לדעת מה עוזר
אנונימית
לשטות
advil
לנוח
לאכול
אם לא עובר עד מחר או משהו כזה אז לעשות בדיקת דם/ללכת לרופא לבדוק שאין לך כלום
^
גידול זה עוד איכשהו סבבה וניתן לפתאון אם זה לא סופני, זעזוע מוח שגורם לעודף נוזלים במוח, המוות הכי גרוע
אנונימי
^
לא להדאיג חח
אנונימי
שואל השאלה:
זה יכול להיות קשור לזה שאני מצוננת?
^
ממש ממש אפשרי, התעלות של האוזניים פה ואף מחוברות, אולי נכנס לך נוזל לאוזן שגורם לאי שיווי משקל, אבל כנראה היית מרגישה כאב באוזן או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי קצת כאבי אוזניים
וואי אני באותו מצב כבר שבועע
אנונימית