12 תשובות
אם את שומרת כיפור אז לא
שואל השאלה:
כן אבל מה אפשר לעשות? לתקוע בן אדם בלי יכולת ללכת כי אסור?
בסופו של דבר צריך לזוז ולא להתקע על אותה מיטה 25 שעות
אנונימית
אם קשה לך פיזית ללכת אני לא חושבת שיש איסור כלשהו, כי את באמת עושה את זה מחוסר ברירה(למרות שאני לא דתייה בכלל אז אני לא ממש יודעת)
שואל השאלה:
זה מרגיש שמתעלמים ממה שרשמתי.
כמו שרשמתי למעלה, אני לא עושה את זה להנאה, אני נאלצת להשתמש בזה כי אין לי יכולת, אין לי באמת ברירה אחרת זה לא שאני אקום פתאום ואתחיל לרוץ כי כיפור חחח
אנונימית
שואל השאלה:
^מתייעצת מחר בובה אל תדאגי
ואם לא הבנת אנשים נכים לא יכולים ללכת לכן הם משתמשים בכיסא או קולנועית ואם את חושבת שהם ישארו בבית כי תכלס זה חשמלי אז אסור תבדקי עם עצמך אם הכל בסדר
אנונימית
אם זה מבחינה בריאותית זה אפשרי.
למדתי בבית ספר דתי על זה ודיברנו על זה פעם אחת אז אני יודעת שזה אפשרי רק לצורך בריאותי
שואל השאלה:
אין פה על מה להתנשא, סך הכל מדובר בבריאות
חשבתי שאקבל תשובות אמיתיות ובוגרות אבל קיבלתי של ילדה בת 14

אה את באמת 14
אנונימית
שואל השאלה:
לא מדברת בשום צורה עוינת וחבל שאתה רואה את זה ככה, הניסוח נראה נורא מזלזל וסורי פחות מתאים
אנונימית
שואל השאלה:
אני שומרת כיפור מאז שאני קטנה, מלא אנשים שומרים כיפור אבל לא שומרים שבת, מצטערת לנפץ משהו שאתה לא רגיל אליו אבל אכן קיימים אנשים ומשפחות כאלו. שומרת כיפור לגבי הכל מהכל (חוץ מצום כי אני לוקחת כדורים למחלה ואסור לי בכללי לצום מסיבות אישיות) ואין לך שום זכות להחליט אם אני שומרת או לא, עובדתית המון אנשים לא שומרים שבת אבל שומרים כיפור
אנונימית
שואל השאלה:
ואם נפגעתם מ"בובה" אז סליחה
רוב האנשים היום אומרים בובה/בובי/אהובה
אין בזה משהו פוגע ומתנשא אבל אוקיי
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אז מצטערת, מאיפה שאני באתי וגדלתי חברות משתמשות בזה כחיבה אז לא יודעת סליחה על זה
אנונימית
שואל השאלה:
אומר לי לצאת מאנונימי אבל בא מאנונימי זו לא בדיוק דוגמא. ולשאלתך בת 19.
הייתה לה אפס אינטיליגנציה ריגשית וחושבת שמי שנכה אז אסור לו להשתמש בכלי שיעזור לו ללכת בכיפור כי "תכלס אסור"
באמת די עם ההגנה הזו היא התנסחה בצורה מזלזלת ככה או ככה, אתה לא תבין כי מה לך ולזה בסופו של יום?
אז כן אחותי נעלבה מזה מאוד והתמודדנו מספיק עם אנשים כאלו אז התנשאות זה לא, אין לנו במה להתנשא בנכות
אנונימית