14 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
האמת שיש הרבהה אנשים שאוהבים לקרוא פשוט שכל אחד אוהב ז'אנר שונה... אם מדובר על ספרי פנטזיה, מדע בדיוני וקצת ספרים מציאותיים (בסגנון סיימון מוצא את דרכו, אתן לך את השמש וכולי...) אז ניראלי שאני בעד:)
כן! אני בעד
שואל השאלה:
אדמוניית:
באלך נדבר על זה בפרטי נעשה קישור וזה ומי שירצה להצטרף שהוא קורא וזה אז נצרף אותו?
אנונימית
יאלה
אולי קבוצה של סרטים ילך יותר טוב^_^
ממש בא לי אבל זה מרתיע לתת לאנשים זרים את המספר שלך חבל שאי אפשר לפתוח קבוצות סטיפס
אנונימית
שואלת השאלה אני קראתי יותר בao3 אז אני יותר מחפשת המלצות על ספרים מאשר לתת המלצות
שואל השאלה:
אדמוניית:
יהיה בקבוצה גם המלצות לספרים
אנונימית
סבבה אז בואי נפתח
אנשים יש קישור בתיאור של השאלה כנסו