8 תשובות
לא
לא אחותי
זכור לי שכששמתי עיפרון שחור לאורך העין היה לי קצת שחור מוזר כזה. תנסי לשים בצורה מתונה יותר
לא...
אולי זה נוגע לך אבל זה לא אמור להיות באף
אולי זה נוגע לך אבל זה לא אמור להיות באף
אני בוכה מה"הפרשות"
לאף אחד אין הפרשות של מסקרה מהאף אחותי את צריכה לבדוק את זה
לאף אחד אין הפרשות של מסקרה מהאף אחותי את צריכה לבדוק את זה
לא, ככל הנראה את משפשפת את העיניים ובטעות יוצא שחור ואז שאת מקנחת זה נראה כאילו יש על הנייר את השחור מהמסקרה שהייתה לך על היד
באותו הנושא: