6 תשובות
ספליט
ורוניקה זה לא בדיוק פיצול אישיות (יותר כמו דיבוק) וזה סרט מתח/אימה כזה
שואל השאלה:
ראיתי כבר ספליט
שואל השאלה:
ורוניקה זה גרוע ואין לזה שום קשר לפיצול אישיות
^דווקא זה לא כזה גרוע ראיתי יותר גרועים
ואמרתי שזה לא פיצול אישיות וזה דיבוק, לא צריך לכעוס
^^ זה שראית יותר גרועים לא הופך סרט לפחות גרוע. זה שהיית צריכה להגן עליו בעזרת סרטים גרועים אחרים זה מראה כמה הוא גרוע ואין לי מושג מה זה הסרט הזה בכלל