10 תשובות
לא
רק ניתוחים/הזרקות
שואל השאלה:
אפשר, בבקשה הסבר למה אחד אומר כן ואחד לא?
אנונימי
^כי אחד טועה ואני צודק
כן, אבל לא משמעותית.
כי בפנים יש שרירים, אם מפעילים אותם בצורה אינטנסיבית זה כן יוכל לשנות משהו, אבל לא דרסטית
שואל השאלה:
ואז אחראי זה מתחלש חזרה שמפסיקים וחוזר לעצמו?^
אנונימי
שרירים יכולים להיות רפויים יותר עם הזמן, לא בדיוק להתחלש. וכן, בעיקרון אחרי שהשרירים התפוסים שהתחזקו נהיים רפויים יותר אז מבנה הפנים שהיה קודם חוזר לעצמו
שואל השאלה:
אז אין מה לדאוג מכל התרגילים שעשיתי כי הכל חזר לעצמו כבר?
אנונימי
נכון^^
לא צריך לדאוג בכלל זה שום דבר