6 תשובות
שואל השאלה:
אני עדיין זוכר את הפרסומת של היונדאי..
" 20-20 עכשיו ביונדאי "
" 20-20 כל הדגמים"
" 20-20 "
כן מוזר :/
זה פשוט היה קליטט!!.
אנונימי
מה חחח
וואלה כן
וואו כל כך
חשבתי שרק אני ככה
ברוך ה' הטעם שלי בבגדים ובבנים השתפר
כן אני מרגישה כיאלו עדיין 2020 בחיי
לגמריי