6 תשובות
שואל השאלה:
אני עדיין זוכר את הפרסומת של היונדאי..
" 20-20 עכשיו ביונדאי "
" 20-20 כל הדגמים"
" 20-20 "
כן מוזר :/
זה פשוט היה קליטט!!.
אני עדיין זוכר את הפרסומת של היונדאי..
" 20-20 עכשיו ביונדאי "
" 20-20 כל הדגמים"
" 20-20 "
כן מוזר :/
זה פשוט היה קליטט!!.
אנונימי
מה חחח
וואלה כן
וואו כל כך
חשבתי שרק אני ככה
ברוך ה' הטעם שלי בבגדים ובבנים השתפר
חשבתי שרק אני ככה
ברוך ה' הטעם שלי בבגדים ובבנים השתפר
כן אני מרגישה כיאלו עדיין 2020 בחיי
לגמריי
באותו הנושא: