5 תשובות
אולי נכנס לך שיערה לשם
אולי עייפות, אולי התאמצות יתר, אולי אלרגיה. מאיפה לנו... אם מחמיר כדאי לגשת לרופא.
שואל השאלה:
יכול להיות עייפות אני תמיד יושנת ב 1 בלילה וקמה ב 6
יכול להיות עייפות אני תמיד יושנת ב 1 בלילה וקמה ב 6
אנונימית
קשוח, לא בריא הן לעיניים והן לגוף.
שואל השאלה:
זכרתי משהו אתמול נכנס לי משהו לעין אבל לא הצלחתי להוציא את זה וזה כאב
והיום העין שלי אדומה זה בטח בגלל זה
זכרתי משהו אתמול נכנס לי משהו לעין אבל לא הצלחתי להוציא את זה וזה כאב
והיום העין שלי אדומה זה בטח בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: