5 תשובות
אולי נכנס לך שיערה לשם
אולי עייפות, אולי התאמצות יתר, אולי אלרגיה. מאיפה לנו... אם מחמיר כדאי לגשת לרופא.
שואל השאלה:
יכול להיות עייפות אני תמיד יושנת ב 1 בלילה וקמה ב 6
אנונימית
קשוח, לא בריא הן לעיניים והן לגוף.
שואל השאלה:
זכרתי משהו אתמול נכנס לי משהו לעין אבל לא הצלחתי להוציא את זה וזה כאב
והיום העין שלי אדומה זה בטח בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: