3 תשובות
ללכת אחרי החג עם הסעודה של המשפחה ולהנות.
אם עושים משהו לא צריך לעשות אותו בגלל מצפון או פחד אלא בלב שלם.
לכי תהני! ותסבירי לו שלא נורא אם את לא שומרת
אם עושים משהו לא צריך לעשות אותו בגלל מצפון או פחד אלא בלב שלם.
לכי תהני! ותסבירי לו שלא נורא אם את לא שומרת
ללכת למועדון את תמיד יכולה, אבל לשמור את השבת הזו זה הרבה יותר חשוב
אני מניח שמשהו דתי כמו ברכה וכו הציל מהאסון נכון? במידה וכן ובכללי אל תהיי כפויית טובה תשמרי(אל תתעצבני אני לא נגדך אבל הכל בחיים האלה זה מבחן תאמיני לי שבלי נדר אם תעברי את זה בסוף את תקבלי טוב מי זה בין אם בעולם הזה או הבא או שניהם או משהו)
באותו הנושא: