34 תשובות
לא.
עד כמה היא בריאה?
שואל השאלה:
לא??
אנונימית
שואל השאלה:
1400 ליום
אנונימית
כמה את שוקלת אם מותר לי לשאול?
מה הגובה והגיל שלך?
תלוי ממש... מה המטרה שלך?
שואל השאלה:
שוקלת 85 גובה 1.62
ואני רוצה 55 קילו
אנונימית
חד משמעית בלי בעיה אפילו יותר ב3 חודשיים ירדתי 35 קילו
שואל השאלה:
המטרה להרזות מה זאת אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
איךך ב3 חודשים 35??
אנונימית
^^זה קיצוני מדיי.. לא חושבת שכדאי לך.. תתחילי מ15 קילו עד אז, וכשתגיעי למטרה תמשיכי לעוד 15
תעשי חיטוב של 1300 אלף קלוריות ותאוכלי לפחות 160 גרם חלבון
התכוונתי איזה משקל מטרה...
שואל השאלה:
משקל 55^
אנונימית
1300 זה כלוםם אפילו עם 1500 תוכלי לרדת.. ולשלב עם אימונים עוד יותר טוב
שואל השאלה:
130 גרם חלבון??
אנונימית
מסכימה
אל תציבי לעצמך מטרה של 30 מההתחלה
שואל השאלה:
אבל שאני שמה מטרה ל55 זה כן עושה לי טוב
אנונימית
כן זה בסדר... הכוונה שלי שעד פסח תציבי לך למטרה 15 קילו.. כי 30 עד אז נשמע לי קיצוני מדיי..
כן ככה אני אכלתי כי רציתי גם לעלןת במסת השריר ולא להיות שחיף ואז אחרי 3 חודשיים הגעתי לגוף "החלומות שלי"
שואל השאלה:
הצבה של 25 קילו זה כן טוב?^^ לפסח
אנונימית
קודם תגיעי ל10 קילו
התהליך הזה לוקח זמן
ותדעי שאם תרדי כל כך הרבה בזמן קצר - את תעלי הכל בחזרה בשניות
שואל השאלה:
אז 10 קילו זה בסדר עד חנוכה*
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית
אחותי , עזבי חגים
תתרכזי בתהליך עצמו :))
כולם פה מדברים שטויות .
שואל השאלה:
אפשר שנייה יעוץ בפרטי?^^
אנונימית
אתה שוכח שהיא אישה ואתה גבר
היא מתפתחת שונה ממך
אנחנו גם בדרך כלל צורכות פחות קלוריות מכם
לה יש מחזור
להמשיך?
מה שהיה אצלך לא בהכרח מתאים לה
ירדת 35 קילו ב3 חודשים?יופי מזל טוב תראה את הנתונים שלה לה זה לא מתאים
זאת בדיוק הסיבה שאנשים הולכים לדיאטנית - כדי שתתאים להם את מה שמתאים להם באופן ייחודי .
^ מחזקת.
איזה אחות את
איזה בולשיט כל אחד יש לו שריפת קלוריות יומית לפי גובה ומשקל בגלל זה יש bmi ובמחזור את צריכה לאכול יותר פחמימות כי מאגרי הגליקוגן שלכן מתרוקנים בגלל המחזור ואני יכול לתת לך עוד אלף נתונים אבל אין מה להתווכח איתך אני יודע שאני פי אלף מבין ממך
שואל השאלה:
כמה קלויות אני אז צריכה לאכול ביום?^
אנונימית
^^ בדיוק... בזה אתה לגמרי צודק... ובגלל זה כשנתת את עצמך כדוגמא לזה שאפשר לרדת 35 קילו תוך שלושה חודשים מיותר ולא אמין. אתה שונה ממנה, ומה שהיא טוב לך לאו דווקא יעבוד בשבילה. אתה פשוט סוטר את עצמך.
^^ המחשבונים באינטרנט לא לגמרי מדויקים.. לכי לאיש מקצוע שיחשב לך את זה ואפילו יבנה לך תפריט שישרת את המטרות שלך בדיוק..