7 תשובות
כן
אנונימית
טכנית הם לא אמורים לומר את זה, אבל זה בסופו של דבר הפך למילת גנאי גם אליהם, אז לדעתי זה בסדר
אנונימית
כן אבל
אין בזה היגיון, זה הפך כבר למשהו מביך רצח שאם מישהו שהוא לא שחור אומר את זה (אפילו אם זה נמצא בתוך שיר ולא מכוונה של להעליב) ישר יוצאים עליו ועוד שניה סוקלים באבנים כאילו מי ישמע
גם הם עצמם לא היו בעבדות אז למה להם מותר בתכלס? עצם העובדה שהפכו את המילה למשהו הגיוני להגיד ולשירים זה חוסר כבוד אז לא צריך לצאת על כל לבן שאומר את זה כי זה אשכרה נמצא בכל שיר של אדם שחור שזה אפילו יותר חוסר כבוד שזה מגיע ממנו. ואני די בטוחה שרוב האנשים אפילו לא יודעים למה אסור להגיד את זה והם סתם יוצאים על אלו שאומרים כי זה "טרנדי" זה דבילי ומביך.
אין בזה היגיון, זה הפך כבר למשהו מביך רצח שאם מישהו שהוא לא שחור אומר את זה (אפילו אם זה נמצא בתוך שיר ולא מכוונה של להעליב) ישר יוצאים עליו ועוד שניה סוקלים באבנים כאילו מי ישמע
גם הם עצמם לא היו בעבדות אז למה להם מותר בתכלס? עצם העובדה שהפכו את המילה למשהו הגיוני להגיד ולשירים זה חוסר כבוד אז לא צריך לצאת על כל לבן שאומר את זה כי זה אשכרה נמצא בכל שיר של אדם שחור שזה אפילו יותר חוסר כבוד שזה מגיע ממנו. ואני די בטוחה שרוב האנשים אפילו לא יודעים למה אסור להגיד את זה והם סתם יוצאים על אלו שאומרים כי זה "טרנדי" זה דבילי ומביך.
אנונימית
זה בסדר לכולם להגיד את זה חחח
אנונימי
טכנית לפי מה שאני יודעת חלק אומרים שכל אחד מה שבא לו אבל לדעתי זה קצת מביך למי שאומר את זה בין אם אתיופי ובין אם לא זה פשוט מביך לדעתי באופן כללי.
לא פגשתי איתיופי שאומר את זה מי שאומר את זה מושפע
באותו הנושא: