8 תשובות
פשוט אל תקשיבי תמיד לגוגל..
תקשיבי אחותי אם את אוהבת אותו והוא אוהב אותך למי אכפת מה גוגל אומר?
אני מזל בתולה ואמא שלי קשת ולפי גוגל אנחנו אמורות לריב 24/7 אבל אנחנו לא ואמא שלי היא החברה הכי טובה שלי
די נו
זה בולשיט
הוא בנאדם ואת בנאדם
אינדבידואל שונה לא לפי מזלות
אל תפסלי כי קראת באיזה עמוד באינסטגרם שזה לא התאמה טובה בבקשה
גוגל גם אומר לך שאת תמותי מכאב בטן נו בחייאת
מערכות יחסים יעבדו אך ורק בעזרת תקשורת ומשיכה לא לפי הכוכבים
כן, עדיף שתתרחקי ממנו גם אם הוא אוכל ארוחת בוקר (ממה שלפי ניסיוני מזלי דלי עושים בדרך כלל) אז תברחי סיס, בדחיפות כל עוד נפשך בך
שואל השאלה:
להפך אני רוצה אותו זאת אומרת שאני לא רוצה לפסול לפי המזל שלו גם אם רושמים שהמזל לא מתאים , שאלתי אם יש אפשרות שזה יתאים^^^
אנונימית
לכל בנאדם יש את האופי שלו והוא לא נקבע על פי המזל:)
שואל השאלה:
לא הבנתי זה עם הקיפוד בתמונת פרופיל אתה צוחק או אומר באמת? מה זה? ^^
אנונימית
באותו הנושא: