5 תשובות
רייטינג נמוך
מניח שלא הרבה ראו אותם
לא שמעתי עליהם בחיים כנראה שלא הרבה ראו
וגם glee :,c
אני אישית אחרי שראיתי first kill חושבת שזאת סדרה גרועה ואני בטוחה שמלא חשבו ככה כי העלילה ממש מפגרת וגם איך ששיחקו שם והדמויות זה פשוט לא איכותי מספיק לנטפליקס
אנונימית