8 תשובות
כן... איך הוא ילמד אם הוא לא רואה ולא שומע? אפילו שפת הסימנים הוא לא יוכל ללמוד...זה בעייתי
^ היא לא נולדה חרשת ועיוורת... היא קיבלה את זה בגיל צעיר,אבל כן היה לה תקופה שתור ילדה שהיא תיפקדה ותקשרה כרגיל... אם היא הייתה נולדת חרשת ועיוורת אין מצב שהיא הייתה יכולה לתקשר
היא התחרשה בגיל ממש צעיר אבל אני לא חושבת שהיא הספיקה לדבר
יכול להיות, אבל היא כן הספיקה לראות אנשים, זה לפחות נתן לה מודעות שהיא לא לבד, שיש לה משפחה, עוד אנשים חוץ ממנה.. בן אדם שנולד עיוור וחרש כנראה לעולם לא ידע לתקשר... תחשבי שהוא יוולד מבלי לראות או לשמוע אף אחד, מבלי לדעת שקיים אף אחד..
נזכרתי! קוראים לה הלן קלר
יש מישהי שלמדה אני לא זוכרת איך קראו לה
אפשר ללמוד אבל זה נורא קשר