7 תשובות
את יכולה לבטל את ההזמנה?
להחזיר לה את אותו הכמות כסף שאת השתמשת, לספר לה ולהגיד לה שאת החזרת את כל הכסף שבזבזת
וואי סךיחה זה הצחיק אותי
ואל תרגישי רע יהיה טוב אולי זה יצחיק גם אותה
ואל תרגישי רע יהיה טוב אולי זה יצחיק גם אותה
אנונימית
לא עברת על חוק בכל זאת היא אמא שלך אם זה היה בן אדם זר אז עברת על החוק פשוט תגידי לה שהזמנת כסף מהאשראי שלה כי היית רעבה וגם שלא תעשי את זה יותר
ולא צריך לריב עם אמא שלך כי היא לא הזמינה אותך למסעדה היא הלכה עם הבן זוג שלה החבר מה את קשורה הם רוצים לצאת לסוג של דייט הם רוצים פרטיות אני בטוחה שאם את תצאי עם חבר שלך למסעדה את לא תזמיני את אמא שלך
ולא צריך לריב עם אמא שלך כי היא לא הזמינה אותך למסעדה היא הלכה עם הבן זוג שלה החבר מה את קשורה הם רוצים לצאת לסוג של דייט הם רוצים פרטיות אני בטוחה שאם את תצאי עם חבר שלך למסעדה את לא תזמיני את אמא שלך
אנונימית
מה זאת אומרת עברת על החוק?
זה לא יפה כלכך, תבטלי את ההזמנה אם את יכולה ואם לא תבקשי סליחה ותחזירי לה את אותה הכמות של הכסף
שואל השאלה:
אני כבר לא יכולה לבטל את המשלוח כי זה כבר הגיע ואני אספר לה כשהיא תחזור הביתה אבל עברתי על החוק?
אני כבר לא יכולה לבטל את המשלוח כי זה כבר הגיע ואני אספר לה כשהיא תחזור הביתה אבל עברתי על החוק?
אנונימית
באותו הנושא: