3 תשובות
לא תמיד אפשר...
אומר לך מניסיון friend zone זה לא תמיד טוב, במיוחד עם אתה מרגיש רגשות, ממליץ שתעשה את הצעד הראשון או שאתה תסבול את זה לכל החיים, ותתחרט שלא ניסיתה להתחיל איתה בסופו של דבר.
אני דיברתי עם אחת שנתיים ואז הפסקנו ועד עכשיו אני מתחרט שלא ניסיתי להגיד לה שאני מעוניין לזוגיות איתה ולא כידידים.
אני דיברתי עם אחת שנתיים ואז הפסקנו ועד עכשיו אני מתחרט שלא ניסיתי להגיד לה שאני מעוניין לזוגיות איתה ולא כידידים.
תשמע, זה כנראה בגלל שאתה לא הטעם שלה, תאמין לי שאם היינו זק ליווין, לא היה לנו פרינד זון אצל אף אחת, אבל אין מה לעשות, תציע לה תנסה אחי, אם לא הולך תשחרר
באותו הנושא: