9 תשובות
שואל השאלה:
^^מה הקשר הזכות אני מדבר איתך על לכבד ופשוט לא להגיד את זה אתה ייתה רוצה שגרמני יעמוד מולך ויגיד לך שהוא נציא ושחבל שהיטלר לא סיים את העבודה איך הייתה מרגיש
אנונימי
יש הבדל בין לומר מילה לבין להיות גזעני או לבטא שנאה כלפי מישהו. בכל מקרה עדיין הגרמני יכול לומר לי את זה כי יש לכולנו את חופש הביטוי כי אנחנו חיים במדינה פלורליסטית ודמוקרטית
שואל השאלה:
שוב פעם אני לא אומר לך שיש איסור כלשהו אני מדבר איתך על פאקינג לכבד בנאדם שעומד מולך ולהראות לו את זה בזה שאתה ליטרלי לא אומר מילה אחת ויחידה
אנונימי
אני מבין את מה שאתה אומר וכמישהו שחי בארה"ב ומכיר את היסטוריית המילה אני לא סתם אומר אותה אבל בכל מקרה לכולם יש את הזכות המלאה לבטא את עצמם ומתי אתה גורר קו אדום שאסור לומר מילה? באיזה הקשר? האם אתה אוסר על המילה כשקוראים ספרים היסטורים מהתקופה? כשאתה מצטט מישהו? כשאתה נהנה משיר של זמר שחור?

זה מדרון תלול להגבלת חופש הביטוי וביטול הזכויות הבסיסיות שלנו...
שואל השאלה:
^^סוף סוף בנאדם נורמלי תראה את התגובות בשאלה הזאת בחמות אתה תדהם מהטמטום והשנאה שיש להם
אנונימי
יש לכולם את הזכות לומר את מה שבא להם. פשוט אם אתה אומר מילה כזאתי יש סיכוי שאנשים יחשבו עלייך דברים מסוימים כמו שאם אתה לא יהודי וצוחק על השואה.
גזעני.
ואם היית אומר את זה בחול כנראה היו מפרקים אותך מכות.
סתם אנשים גזענים. לא מבינים בכלל את המשמעות של המילה