6 תשובות
וואי השמיניה זה ספר טוב. בתור יומן קריאה, השמיניה יותר טוב לדעתי
שמיניה מהמם!
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
רוני ותום הוא ספר מושלם
שואל השאלה:
אז אפשר החלטה
אז אפשר החלטה
אנונימית
אני מעדיפה רוני ותום כי בתכלס השמיניה זה כמו הסדרה