6 תשובות
כי אנגלית היום במערכת החינוך רמה נמוכה מאוד
שואל השאלה:
נכון וחבל לדעתי ^ המורים ומשרד החינוך מכניסים לנו לראש שמתמטיקה יותר חשוב ובתכלס זה לא נכון
נכון וחבל לדעתי ^ המורים ומשרד החינוך מכניסים לנו לראש שמתמטיקה יותר חשוב ובתכלס זה לא נכון
אנונימית
כי לא מלמדים אותנו אנגלית טוב בבית ספר. הם מלמדים בולשיט. אף אחד לא יבקש ממך לכתוב חיבור, לענות אנסין. יבקשו ממך לדבר. ועל זה כמעט לא עובדים. בגלל זה כולם מתביישים מזה גם.
כי לא מלמדים טוב.
שואל השאלה:
נכון! באמת לדעתי משרד החינוך צריך לשנות את שיטת הלמידה באנגלית כי נגיד אני לא למדתי לדבר אנגלית מהבית ספר כי הם לא מלמדים לדבר רק לכתוב הסיבה היחידה שאני מבינה מה המורה שלי מדברת באנגלית זה כי אני רואה סדרות באנגלית ולדעתי זה בושה שסדרות מלמדים אנגלית יותר טוב מבית ספר
נכון! באמת לדעתי משרד החינוך צריך לשנות את שיטת הלמידה באנגלית כי נגיד אני לא למדתי לדבר אנגלית מהבית ספר כי הם לא מלמדים לדבר רק לכתוב הסיבה היחידה שאני מבינה מה המורה שלי מדברת באנגלית זה כי אני רואה סדרות באנגלית ולדעתי זה בושה שסדרות מלמדים אנגלית יותר טוב מבית ספר
אנונימית
מתמטיקה יותר חשוב, כן צריך אנגלית בדביל הייטק וכל זה אבל בלי מתמטיקה ברמה גבוהה לא תגיעי לשם בכלל, בנוסף אין הבדל גדול בין 4 ל5 יחל, היום יש אלפיים דברים שייתקנו את הדיקדוק ואת השגיאות כתיב וגם האנגלית בבית ספר היא יותר ספרותית, פחות מלמדים אותך לדבר
אנונימי