3 תשובות
אני לא ערסית ולא צאחלה ויש לי חברים שהם לא ערסים ולא צאחלות ואני כן מוצאת את עצמי לפעמים פשוט באופן כללי שונאת את העיר
לא כולם כאן ערסים וצאחלות
לא כולם כאן ערסים וצאחלות
אנונימית
וואו לגמרי
העיר הזאת היא חור תחת אין פה ליטרלי כמעט כלום
אני מת לעבור עיר אחרי שאני אסיים צבא אפילו אמא שלי אמרה שיש מצב אחרי שאני מסיים תבית ספר היא רוצה לעבור אולי ממעלה
העיר הזאת היא חור תחת אין פה ליטרלי כמעט כלום
אני מת לעבור עיר אחרי שאני אסיים צבא אפילו אמא שלי אמרה שיש מצב אחרי שאני מסיים תבית ספר היא רוצה לעבור אולי ממעלה
אני מסכימה עם הזה שכתב מעליי גם אמא שלי רוצה אחרי שאסיים בית הספר שנעבור מכאן. האוכלוסייה משתנה וזה לא נהיה כמו פעם, מתחילים לבוא לכאן אנשים חרדים ומתחילים להשתלט על העיר, באים עממים וכמובן שיש המון צאחלות וערסים. העיר כבר הופכת לתת רמה למרות מה שאומרים עליה שהיא עיר מטופחת.. למזלי מצאתי לי את השני חברים הכי טובים אבל בתכלס גם בלילות בקושי יש איפה להסתובב פה, לרוב בני בנוער עולים לירושלים
אנונימית
באותו הנושא: