10 תשובות
תגיד תודה שזה קרה אחרת היית סובל איתה
אנונימי
שואל השאלה:
באמת?
אנונימי
שואל השאלה:
אחי אני בדיכאון רצח היינו מדברים מלא לפני חודשיים
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים תענו אני עצוב
אנונימי
אולי היא בתקופה רעה
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוב הזמן הייתי מגיב לה על הסטורי אבל היא התאיישה
אנונימי
עזוב בטח סתם מושפעת, בסוף תבוא אחת טובה יותר אל תדאג
שואל השאלה:
תודה אחי!!!❤
אנונימי
^^אני בת אבל אין בעד מהה