10 תשובות
תגיד תודה שזה קרה אחרת היית סובל איתה
אנונימי
שואל השאלה:
באמת?
באמת?
אנונימי
שואל השאלה:
אחי אני בדיכאון רצח היינו מדברים מלא לפני חודשיים
אחי אני בדיכאון רצח היינו מדברים מלא לפני חודשיים
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים תענו אני עצוב
אנשים תענו אני עצוב
אנונימי
אולי היא בתקופה רעה
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני
עכשיו אני
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוב הזמן הייתי מגיב לה על הסטורי אבל היא התאיישה
אני רוב הזמן הייתי מגיב לה על הסטורי אבל היא התאיישה
אנונימי
עזוב בטח סתם מושפעת, בסוף תבוא אחת טובה יותר אל תדאג
שואל השאלה:
תודה אחי!!!❤
תודה אחי!!!❤
אנונימי
^^אני בת אבל אין בעד מהה
באותו הנושא: