3 תשובות
אני אם הייתי במקום א , לא הייתי חוזר לקשר עם הבן אדם גם אם הוא השתנה
ואני לא חושב שזה לא לכבד, אני לא באמת חושב שההורים של כל אחד יכולים להחליט עם מי הוא יהיה בקשר או לא.
אם זה מפריע לו שידבר עם אמא שלו ופשוט יגיד לה שהם חזרו לקשר
זה ממש בסדר. האמא לא צריכה להחליט מי החברים של הילד שלה אלא אם כן החברים ממש נוראיים
שואל השאלה:
בוא חזר והכל טוב כזה..
היא ממשיכה להגיד אבל על י זבל וכדומה
זה לא מפריע לו זה מפריע לי כי זה שקר אני שונאת שקרים
אנונימית