16 תשובות
כאילו כן מבחינה חוקית. אבל מוסרית..
יכולים
לא צריך לחכות ששתיכם מעל גיל18
כשמסתכלים על הגילאים לא נשמע סבבה אבל בפועל אני (16) מכירה בני 19 מאח שלי וזה יכול לקרות
בטח
כעיקרון כן... לדעתי פחות מומלץ
.. אבל מה שהלב אומר לכם
עדיף שלא
לא
אנונימית
לול עדיף שלא מבחינה התפתחות מנטלית
אנונימית
חכו איזה שנה שנתיים זה יראה סבבה עכשיו זה פשוט גבולי מידי לדעתי
לא לא ולא
חוקית זה תקין.
מה אתה בן זיני?
הייתי אומר עד שנתיים הפרש בגילאים כאלה
3 וחצי? לא
לדעתי לא
אם היא תרצה בכלל אבל לא
אנונימית